آشنایی با سلاح ویندوز علیه ویروس ها
 
همه چیز در مورد کامپیوتر

ویندوز ۷ دارای یک ابزار امنیتی به نام «windows defender» است که به سلاح مایکروسافت در مقابله با پایش افزارها شهرت دارد. این برنامه توکار ویندوز جایگزین بسیار مناسبی برای نرم افزارهای آنتی ویروس معمول است. سیستم دفاعی مایکروسافت در برابر پایش افزارها در ویندوز ۷ با شناسایی فعالیت های مشکوک در رایانه خطرات را تشخیص می دهد و تا حد امکان رفع می کند.
برای اجرای برنامه ویندوز دیفندر، در منوی Start و در کادر Search کلمه defender را تایپ کنید و سپس کلید enter را فشار دهید. حال برای بررسی و اسکن سریع سیستم، روی فلشی که در کنار گزینه Scan وجود دارد، کلیک و سپس از منوی باز شده گزینه «Quick Scan» را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه اسکن تنها به چند بخش پرخطر رایانه محدود می شود که احتمال آلوده بودن آن ها زیاد است اما برای اجرای یک اسکن کامل از هارد رایانه، روی فلش کنار Scan کلیک و سپس گزینه «full scan» را انتخاب کنید. برای اسکن چند فایل ویژه، باید در این منو گزینه «custom scan» را انتخاب کنید.
در پایان اگر ویندوز دیفندر یک برنامه جاسوسی یا نرم افزاری مشکوک را پیدا کند، اطلاعاتی را درباره هر ویروس به نمایش می گذارد که شامل شرح و مکان آن، یک سطح هشدار و یک عمل پیشنهادی برای مقابله با آن است. دقت کنید که هر موردی با سطح هشدار high یا severe باید حذف شود مگر این که به برنامه شناسایی شده اعتماد کامل داشته باشید.
اگر مطمئن هستید که برنامه درست است، می توانید کلید Allow Always را انتخاب کنید تا ویندوز دیفندر آن برنامه را دیگر علامت گذاری نکند اما اگر از صحت آن مطمئن نیستید، کلید «Quarantine» را انتخاب کنید تا برنامه را غیرفعال کند. پس از آن که ویندوز دیفندر برنامه مضر و خطرناک را از روی رایانه شما حذف کرد، ممکن است از شما بخواهد رایانه را restart کنید


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 5 بهمن 1390برچسب:, :: 17:16
mohammad

درباره وبلاگ


محمد 09363016631 boybad190@yahoo.com
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ##همه چیز در مورد کامپیوتر## و آدرس mdownloads.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 68
بازدید ماه : 67
بازدید کل : 70858
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1



خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید



ارتباط با ما



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

كد تقويم

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


تعبیر خواب آنلاین

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ Online User